DIY Tote Bag Week - Samenvatting & Patronen Inspiratie



De laatste dag van deze DIY Tote Bag Week alweer! Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als ikzelf :-)

De afgelopen dagen kon je Tips, Tutorials & Inspiratie zien om met behulp van het BasisPatroon Keerbare Shopper jouw eigen unieke Tas te naaien. Vandaag zie je alles nog eens op een rij!
Onderaan vind je nog wat Pinterest Inspiratie. Er bestaan op internet een heleboel NaaiPatronen voor Tote Bags, Shoppers, Draagtassen, etc. Op Pinterest heb ik er een aantal verzameld, veel plezier met rondneuzen!






* Klik op de Plaatjes om naar het Pinterest Bord te gaan *







Deze week was het Tote Bag Week bij Sew Natural!

Wil je alle Tips, Tutorials & Inspiratie nog eens teruglezen? Kijk dan HIER

Veel plezier!
Heb je vragen of wil je je Tas laten zien? Mail me dan op info@sewnatural.eu

7 opmerkingen:

  1. Bedankt voor alle tips en uitleg gedurende deze week ivm de tas.Ik ga er zeker nog eentje maken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die tips & trucs en inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marieken,

    Super die tutorials en inspiratie. Ik heb er hier ook nog een aantal verzameld zie http://www.pinterest.com/djaktief/opbergers-en-tassen/ Uiteraard staan die van jou er ook bij.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch! Zoveel goede tips en handige uitleg op één plek. Komende week ga ik beginnen met mijn eerste tas, ga hier zeker houvast aan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op Google op zoek naar een foto van de achterkant van een quilt kwam ik op jouw blog terecht. En van het ene blogbericht rolde ik naar het andere, wat een leuke blog heb je, gezellig om te lezen en leerzaam bovendien! Ik heb me aangemeld als volger en ga zeker bij je terug komen. Nu alvast bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je superleuke tutorial! Ik heb genoten van het naaien van de tas. Hier is deze te vinden: http://studiotiktak.blogspot.nl/2014/08/tas-sew-natural.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nice blog i love to crochet when i have time...i found you thrue other bloggers on blogvillage...happy to visit more...blessings

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!