Project: drakenvleugels-cape

*

8 opmerkingen:

  1. Ik ben net stof gaan kopen en hoop dat het me lukt om een combinatie van jouw idee met dat van Meisjesmama te maken. Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik bedacht ook net dat een combinatie van de twee echt subliem moet zijn! Go Eloleo!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa! Ik ben benieuwd hoe het gaat worden Eloleo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Grote Pruts heeft het niet voor capes, maar dit ziet hij wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So 'n oulike idee, my dogtertjie sal mal wees daaroor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn idee.

    Ik ben een prille naaister en ga mij hier aan wagen.

    Lieselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw tutorials zijn zo'n grote hulp, geweldig! Zojuist deze stoere vleugels gemaakt voor in de verkleedkist van m'n klas. Straks ga ik elfenvleugels proberen te maken door de punten van de vleugels rond te maken, paars, zilver en roze enzo, zin in! Grz Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!