QuiltCursus 2015 - Blok 9



Hoi allemaal! Het is weer tijd voor een nieuw QuiltBlok. De laatste uit de serie van 9 voor deze Quilt!
Ik maakte weer een Blok dat is samengesteld uit een aantal patchwork technieken, hierboven zie je mijn resultaat van het September Blok.
De komende maanden gaan we de Quilt in elkaar zetten :)

Ik ben weer benieuwd om jullie Blokken te zien!

Wil je ook meedoen met de QuiltCursus? StofPakketten en losse Patronen vind je in de Webshop.

Wil je de resultaten van de vorige maanden zien? Kijk dan op Facebook!


~*~*~*~


In 2015 organiseer ik een Online QuiltCursus. Je leert in een jaar tijd een Quilt maken: de eerste 9 maanden elke maand een QuiltBlok, waar we daarna een Quilt van gaan naaien.
Meer info lees je HIER, alle StofPakketten en Patronen vind je in de Webshop

Volg alles rond de QuiltCursus 2015 via Facebook en via de QuiltCursus Nieuwsbrief

1 opmerking:

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!