A very Cool Invite

Een tijdje geleden kreeg ik een uitnodiging in de mail, of ik het leuk vond om bij een Boek-Release te zijn en daar ook nog een Workshop te volgen? Ja, natuurlijk vond ik dat leuk! Morgen is de dag, dan wordt dit nieuwe NaaiBoek gepresenteerd en mag ik met een aantal andere genodigden een project uit het boek komen maken. Zo leuk, ik heb er heel veel zin in! Binnenkort natuurlijk een uitgebreid verslag :-)

Some time ago I received an invite to come to a Book Release and follow a Workshop at the same time. So tomorrow I will be at the launch of this new Sewing Book and I will be making one of the book's projects, together with some other lucky ladies. I'm looking forward to it, it will be so much fun!

Foto Tirion Creatief

Have a nice weekend!

5 opmerkingen:

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!