Geometric Pillowcase

Vandaag maakte ik dit stoere Kussen, met geometrische driehoeken
Van restjes biokatoen uit de Shop
En een restje bijpassende bloemenstof als achterkant


Today I made this geometric pillowcase. I used some fabric scraps from the Shop, and a leftover piece of matching flower fabric for the back. I made my pillow with a zipper, but you can even make a more simple version with an envelope closure on the back.


Een heerlijk snel-klaar project! Ik maakte mijn kussen met een rits, maar het kan ook nog makkelijker met bijvoorbeeld twee overlappende delen (een hotelsluiting) op de achterkant.
Dat smaakt naar meer, er zijn zoveel mogelijkheden en kleurencombi's te bedenken met dit patroon!




Ook zo'n stoer kussen naaien? Het PDF NaaiPatroon vind je HIER
Het patroon bevat uitleg om het kussen te maken met drie verschillende soorten sluiting: rits, knopen of een overlap op de achterkant. Van moeilijk tot makkelijk dus!

You can find the sewing pattern over here (in Dutch only for now I'm afraid!)

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Lekker modern!
    Goed bezig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof gemaakt en ideaal om restje op te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en stoer ja ;)
    Leuk hoor om elk restje stof nog zo leuk te kunnen gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Snel een mooi resultaat! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit. Vraagje: zijn er ook niet-geometrische driehoeken? Lijkt me een pleonasme ...
    Groet, Greetje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!