(Re)Make your Wardrobe - December


Deze maand zit er alweer bijna op, en het jaar ook trouwens! Tijd om de zelfgemaakte kleding van deze maand weer even op een rijtje te zetten.
Het was een drukke maand, dus heel productief was ik niet ;-) Maar ik maakte toch twee kleine-meisjes-rokjes, en ik haakte een paar polswarmers voor mezelf.

Volgend jaar geen Kleding Challenge meer, maar ik ga wel door met het maken van mijn eigen kleding. Ik heb er veel lol in en ik heb afgelopen jaar veel bijgeleerd!

Ik wens jullie alvast een mooi & creatief 2015!

*Klik op de foto's om naar het originele bericht te gaan*


Dit was een jaar vol Zelfgemaakte Kleding,
Voor mijn Kleding Challenge maakte ik uiteindelijk 17 kledingstukken.
Hier zie je ze op een rij
En om het hele jaar terug te lezen kun je scrollen in de categorie Kleding Maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!