Nieuw in de Webshop - Compagnie M. NaaiPatronen


In mijn zoektocht naar leuke naaipatronen als aanvulling voor de Webshop kwam ik een tijd geleden op de website van Compagnie M terecht. Marte van Compagnie M. ontwerpt hele leuke, originele naaipatronen, met een vintage twist. Voor kleine meisjes, maar nu ook voor grote meisjes & dames. Toen de patronen een paar weken geleden ook op papier beschikbaar kwamen wist ik dat ik ze in de Webshop wilde gaan verkopen!
Ik koos een paar patronen uit die ik zelf erg leuk vind: de Julia Sweater en de Lotta Skirt, allebei verkrijgbaar voor kleine meisjes (1 - 10 jaar) en voor tieners & dames ( 12 jaar - maat XXL).

De papieren patronen zien er prachtig uit, gedrukt op eco papier, en bevatten een versie mét en een versie zonder naadwaarde.
De patronen zijn niet moeilijk om te maken en bevatten allemaal een aantal patroon variaties. Varieer met het model en met de stoffen en je maakt zo een hele serie unieke kledingstukken voor jezelf en/of je dochters!


Elk patroon bevat een uitgebreide werkbeschrijving die je gratis kunt downloaden op de website van Compagnie M als je het patroon gekocht hebt. Je kunt kiezen uit vier talen: Nederlands, Engels, Duits en Frans.
Ik stelde op Pinterest een inspiratie-bord samen met creaties gemaakt door anderen, met de patronen die ik verkoop. Hier zie je een heleboel voorbeelden van onder anderen de Julia Sweater en de Lotta Skirt gemaakt met de Compagnie M Patronen.
Ik ben benieuwd naar jouw creaties!



Je vindt mijn selectie van Compagnie M. NaaiPatronen HIER in de webshop!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke trui! Ik kende Compagnie M. nog niet, maar ik ga zeker eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!