New Fabric: Andrea Lauren Jersey

Deze fijne Tricot Stoffen met Andrea Lauren ontwerp zijn nieuw in de Webshop! Heerlijke zachte stoffen met pastel kleuren en hippe printjes: Beren op een lichte roestkleur, Wasbeertjes op lichtblauw en Veertjes op zalmroze.
De stoffen zijn gemaakt van 95% biokatoen en 5% lycra. Zoals ik al zei: heerlijk zacht en gemaakt van een iets dikkere jersey (200 gr/m2), ideaal voor al je kinder-naaiprojecten (of misschien wel voor jezelf)! 


Ik vind de stof zelf erg leuk om baby-leggings van te maken. Maar voor een t-shirt, zomer's broekje of trui zijn ze ook erg geschikt!


Naai Inspiratie
• Naai een baby legging met dit gratis patroon
• Maak een Julia Sweater, het patroon vind je HIER
• Leer hoe je zelf een t-shirt patroon maakt en een t-shirt naait door een bestaand (lievelings) t-shirt te kopiĆ«ren
• Maak een zomer short met dit gratis patroon



Wat zou jij maken met deze mooie stoffen?

Bijpassende producten:


5 opmerkingen:

  1. Wow, wat een leuke stoffen, ga direct in je webshop 'neuzen'. Ik zou er zelf tassen van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n schone stofjes! Kan niet kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van de stof met de beren heb ik een stuk besteld en ik kan beamen dat het een heel fijn stofje is (moet er nog iets mee maken).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke stoffen. Met de berenstof zou ik een sweater maken voor mijn beertje. Zoonlief is namelijk vermoed naar Jasper National Park waar er veel beren leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waar kan ik deze stoffen kopen?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!