Naai-het-Zelf Pakketten



In de 'oude' By MiekK Shop stonden ze al en nu zijn ze terug van weggeweest! Op verzoek, maar ook omdat ik het zelf zo leuk vind om ze samen te stellen :-) 
De complete Naai-Pakketten om zelf je iPhone Hoesje of Haaknaalden Etui te naaien!

In de pakketten is alles aanwezig wat je nodig hebt voor je eigen Telefoon Hoesje of Haaknaalden Etui: genoeg Biokatoen stof in twee kleuren, de benodigde Fournituren waaronder een prachtig klosje Biokatoen Naaigaren en het Naaipatroon

De Pakketten zijn beschikbaar in verschillende kleuren combinaties, samengesteld met de eco stoffen uit de Webshop. Mooi verpakt, dus ook erg leuk om kado te geven!


Om de Pakketten compleet te maken zit er een uitgebreide naaibeschrijving op papier bij. Maar een Pakket bestellen zonder patroon-op-papier kan ook! Je krijgt het Patroon dan als PDF in je mailbox én je krijgt ook een eco-korting van € 1,50 op je Naaipakket!

In de Webshop vind je alle beschikbare Naaipakketten op een rijtje. En er staan nog meer verschillende soorten Naaipakketten op de planning, dus stay tuned :-)

3 opmerkingen:

  1. Ik wil je graag blijven volgen maar ik zie niet hoe ik dat bij jouw kan doen,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt onderaan de pagina volgen via google, of via e-mail. Ook kun je volgen via bloglovin', die zie je rechts in de balk onder 'Follow Sew Natural' :-)

      Verwijderen
  2. Je blog ziet er weer netjes uit. Ik ben met je mee verhuisd!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!