Fabric Inspiration #4 - Fabric for Bags

Ik hou van de nieuwe stoffen van Cloud9, ze hebben leuke prints en ze combineren zo prachtig met elkaar! De combinatie van Canvas met Katoen is ideaal voor leuke, felgekleurde Tassen.

I love the new Cloud9 Fabrics, they have very nice prints and they combine very well together! The combination of Canvas and Cotton is perfect for cute, bright colored Bags.

1. Canvas It's a Plus 2. Canvas Pennants Waving 3. Canvas Smile and Wave 4. Canvas Dragonfly Teal
5. Cotton Forest Floor 6. Cotton Floral Whimsy Blue 7. Cotton Swaying Floral Blue 8. Cotton Folky Daisy Yellow


Ik heb laatst mijn BasisPatroon om een Omkeerbare Shopper te naaien voor jullie uitgeschreven, je vind hem HIER als Gratis Download. 
En laten deze Cloud9 Stoffen nu perfect geschikt zijn voor deze tas!

I wrote a Basic Sewing Pattern to make a Reversible Tote Bag, for you to Download for free (Dutch only for now!).
These Cloud9 Fabrics are perfect for this bag!

Om het Tassen Naaien helemaal makkelijk te maken voor jullie, stelde ik een paar complete NaaiPakketten samen om zelf je Shopper te naaien. Het is een Pakket  met genoeg stof voor één Tas plus een klosje Biokatoen Naaigaren. Hier zie je drie voorbeelden, de rest van de Pakketten zie je op een rijtje in de Shop. Zie jij andere stoffen in de Webshop die je leuker vind om een Tas van te naaien? Laat het me dan weten! Het is altijd mogelijk om nog meer NaaiPakketten toe te voegen :-)

In the Webshop you can find some complete sewing kits to make your own Reversible Tote Bag with our fabrics and our Sewing Pattern. You can find them Here.




Veel NaaiPlezier!
Ps. Binnenkort organiseer ik een Tote Bag Week, met Patronen, Naaitips, Inspiratie, een Giveaway en een Naaiwedstrijd. Daarover later meer!

Moodboard Monday - some Inspiration on what to make with Sew Natural Fabrics

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het patroon, die wil ik gaan maken, meerdere, als verjaardagskadootjes....

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!