(Re)Make your Wardrobe - September



September is afgelopen, tijd voor een opsomming van de zelfgemaakte en re-fashioned kleding van deze maand! Op naar een Handmade Wardrobe :-)
Deze maand maakte ik twee t-shirts (een voor mezelf en een voor de oudste zoon), waar een t-shirt sew along van kwam, en ik bedrukte een oud topje met een zomerse ananas print en gaf het zo een tweede leven.

September has gone, time to round up the handmade and re-fashioned clothes of this month!
I made two t-shirts (one for myself and one for the oldest son), and organized a t-shirt sew along, and I handprinted an old top with a sunny pineapple print to give it a second life.

* Click the pictures to go to the original blogpost *

4 opmerkingen:

  1. Je bent productiever dan ik momenteel, leuke werkstukken. Ik blijf je nauwlettend volgen hoor! ;)
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben helemaal weg van het shirt wat je voor jezelf hebt gemaakt, zo leuk!!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zulke leuke zelfgemaakte dingen te kunnen dragen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!