The Giveaway Winners!



Hallo lieve allemaal! Vandaag de uitslag van de Stoffen Giveaway, mijn kadootje aan jullie voor het 1-jarige bestaan van de Webshop! En extra leuk omdat het vandaag mijn eigen verjaardag is en dan kan ik jullie trakteren ;-)

Allereerst dank jullie wel voor de vele en lieve reacties! Wauw, het waren er echt megaveel! Zoveel dat het echt een hele klus was om de winnaars te bepalen. Maar het is gelukt, met de random number generator en een heleboel tellen..

De winnaars zie je hieronder!

Het groene pakket is voor:

En het rode pakket is voor:

Proficiat aan de winnaars! Jullie ontvangen een mail van mij en krijgen dan je pakketje opgestuurd. Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen! En als je niet gewonnen heb niet getreurd: de stoffen zijn nog t/m zondag te verkrijgen met 15% korting, als je de code 'Feest' invult tijdens je bestelling ;-) >>> StoffenShop

9 opmerkingen:

  1. Jeuh! Ik ben helemaal in mijn nopjes!
    Een hele fijne verjaardag vandaag!
    Groetjes Babbe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je verjaardag en ook proficiat aan de winnaars !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Marieke! En natuurlijk ook gefeliciteerd voor de winnaars van de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je mijn mailtje gekregen? Ik kreeg een e-mail terug dat de verzending van de mail vertraging opgelopen heeft... ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, nog niet! Probeer het anders eens naar info@bymiekk.nl ?

      Verwijderen
  5. Beetje te laat maar daarom niet minder gemeend : een heel gelukkige verjaardag en verder nog veel succes met je zaak !!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!