Easy Skirt - Number 1



Ik maakte een heerlijk comfortabel Rokje voor mezelf. Van donkerblauwe SweatStof, met een tailleband van boordstof. Heerlijk zacht en warm, echt een Rokje om in te wonen!
De Rok kreeg fijne diepe steekzakken, want dat vind ik toch altijd wel erg praktisch ;-)

Het patroon tekende ik zelf, dit is Rokje nummer 1 uit een serie Eenvoudige Rokjes. Meer Eenvoudige Rokjes variaties komen eraan!
(Inclusief bijbehorend E-Book waaraan ik aan het werk ben)



Ik maakte deze Rok van:
Sweatstof: Sweatstof Marine - 50 cm
Naaigaren: donkerblauw
Tailleband: boordstof marine - 25 cm
In de tailleband: elastiek van 5 cm breed
Voering van de zakken: restje blauw katoen

6 opmerkingen:

  1. Naar zoiets was ik vandaag net op zoek! Gewoon een simpel modelletje.
    (oh en vandaag mijn bestelling van jou ontvangen. Bedankt! Het eerste projectje heb ik er vanavond al mee gemaakt, wordt binnenkort geblogd als de rest ervan ook af is).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden, lijkt me zalig om te dragen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is dit een a lijn rokje of een klok rokje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, hoe kan ik het patroon van dit rokje bij je bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!