Naar de Kabas!


Gister was het dan zover: de Kabas Markt in Turnhout! Ik leefde er al weken naar toe, was druk met de voorbereidingen en was ook stiekem wel een beetje zenuwachtig. Maar dat bleek nergens voor nodig te zijn natuurlijk! 
Ik nam zoveel mogelijk stoffen, garens, naaipakketten en wat zelfgemaakte voorbeelden mee voor in mijn (overvolle) kraam. Mijn schoonzusje en man waren meegekomen als helpende hand en ik heb veel lieve klanten en voorbijgangers ontmoet (en zelfs wat fans die hallo kwamen zeggen *Ü* ). 
Er werden gezellige NaaiWorkshops gegeven op het platform naast mij en ik zag een aantal mooie kussens, een sjaal en een tas gemaakt met mijn Stoffen onder de naaimachines vandaan komen. Erg leuk!
Al met al een geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar. Veel dank ook aan de lieve organisatrices, ik heb een toffe dag gehad!
Was je er niet bij? Hier zie je wat sfeerfoto's van de Markt:

5 opmerkingen:

  1. Het was er echt gezellig hé! Blij ook met mijn stofje van jouw kraam. Tot een volgende keer, An x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit!Ik had je niet zo jong verwacht.Tof gedaan,volgend jaar weer?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik zie er ook jonger uit dan ik ben hoor ;-) Volgend jaar misschien wel weer ja!

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!