Fabric Inspiration #14 - Lillestoff


Het is eigenlijk alweer twee weken geleden dat deze stoffen hier binnenkwamen, dus zo nieuw zijn ze niet meer. Maar dat maakt ze niet minder leuk!


Deze tricot stoffen zijn van Lillelstof, een merk dat ik nieuw toevoegde aan het assortiment met eco-stoffen in de Webshop. De stoffen zijn gemaakt van 95% biologisch katoen, met 5% elastan. Ze zijn heerlijk zacht, rekbaar en dus erg comfortabel. De stoffen van Lillestof staan bekend om hun leuke printjes met een retro tintje. Erg leuk voor kinderkleding maar ook voor dameskleding, én nog GOTS-gecertificeerd ook!
Ik koos vier stoffen uit, en een mooi kleurtje boordstof. Een moeilijke keus uit zoveel leuks en er zullen zeker meer printjes bij komen!
Hier wat fijne stoffen-inspiratie

Dit is de stof Tulip Love, die prachtig combineert met de rode boordstof.
De foto rechts is een jurk van deze stof ter inspiratie (bron)

In deze stof 'Dotties Blue' wil ik zelf mijn schaar graag zetten om er een jurk van te maken ;-)
Met een overslag v-hals, zoals op dit inspiratie-plaatje (bron)

Erg leuk ook, deze Retro Hertjes! Waar ik nog een perfect passende boordstof voor had liggen ;-)
Leuk voor kinderen, maar kan ook voor dames zoals je op de rechter foto ziet (bron)

Dit rokje zagen jullie al eerder en maakte ik van de Tulip Love stof

En als laatste, geen druk printje maar wel een fijne klassieke stof met zwart-wit streepjes
Leuk voor een vest, stoere jongens t-shirts of baby broekjes

Alle Lillestoff stoffen zie je HIER op een rij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!