Favorieten op Dawanda

Kennen jullie Dawanda al? Vast wel, als je zelf een creatieveling bent!
Dawanda is een online verzameling van wel meer dan 120.000 creatieve winkeltjes. Hier vind je alles wat uniek en handgemaakt is!
En op Dawanda vind je ook een heel uitgebreid aanbod van DIY producten. Voor iedereen die zelf creatief aan de slag wil :-)

Ik mocht voor Dawanda een lijst samenstellen met mijn favoriete DIY Producten.

Heerlijk hoor, lekker rondsnuffelen tussen al die inspirerende creatieve spulletjes! En dan de leukste toevoegen aan mijn Favorieten!
Hier vind je mijn lijst met Favovieten

En als je dan toch op Dawanda bent, vergeet dan niet even uitgebreid rond te snuffelen tussen al die mooie Handmade en DIY Producten! 
Als je een account aanmaakt, kun je ook zelf zo'n lijst vol met inspirerende favorieten aanmaken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!